چاپ طلاکوب دیجیتال کجا کاربرد دارد؟
نوشته شده توسط : اندیشه

چاپ طلاکوب استفاده از پودر یا ورق طلای ریز برای چاپ محصولاتی مانند کارت، کاغذ، چوب، سنگ یا چرم است. با این روش جلوه باشکوه و لوکس به محصولات شما داده می شود. بیشترین محبوبیت در نقاشی، استفاده در لبه کارت ویزیت که می تواند کارت ویزیت شما را از زیبا نماید و در اذهان ماندگار نگه دارد.

با افزایش محبوبیت چاپ طلاکوب و تقاضای سریع، نیاز قطعی به چاپ طلاکوب دیجیتال به وجود آمد. با توجه به تعداد زیادی از مشتریانی که درخواست اجراهای کوچک دارند و به سرعت به پروژه خود نیاز دارند، اکنون می توان با حداقل هزینه چاپ طلاکوب دیجیتال سفارش دهید. حتی می توانید. بنابراین، چاپ طلاکوب دیجیتال چیست؟ چه چیزی آن را اینقدر خاص میکند؟ ممکن است از قبل ایده‌ای داشته باشید، اما بیایید عمیق‌تر به این بپردازیم که چرا این روش بسیار زیبا و خاص است.

چاپ طلاکوب دیجیتال

با چاپ طلاکوب بدون هیچ روش دیگه ای به عنوان واسطه می توانید طرح مورد نظر خودتان را روی محصول ثبت نمایید. چاپ طلاکوب دیجیتال را می توانید روی مواردی مانند چاپ طلاکوب روی شیشه، روی پارچه، چاپ طلاکوب روی مقوا و چرم و جعبه ها و کاغذ استفاده نمایید.

چاپ دیجیتال طلاکوب به تازگی با یک دستگاه پرس که می تواند نه تنها به رنگ طلایی، بلکه نقره ای نیز چاپ کند، شناخته شده است. این امر به طور قابل توجهی سرعت چاپ دیجیتال را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد از جوهرهای فلزی واقعی حاوی تکه‌های براق که درخشان و طلایی هستند، استفاده کنید.

چاپ طلاکوب دیجیتال کجا کاربرد دارد؟

چاپ طلاکوب دیجیتال یک روش شناخته شده برای چاپ است که با خلاقیت و طراحی زیبا میتوان جذابیت بصری محصولات را افزایش داد. چاپ طلاکوب دیجیتال با رنگ طلایی خود می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد که شامل موارد زیر باشد:

طلاکوبی سررسید

طلاکوبی تقویم

چاپ طلاکوب کارت های ویزیت

طلاکوب روی چرم

طلاکوبی روی جلد سخت

طلاکوب روی تقویم، کاتالوگ و بروشور





:: برچسب‌ها: چاپ طلاکوب , چاپ دیجیتال طلاکوب , طلاکوب ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: